tisdag 28 januari 2020

Tisdagstrion: Bokomslag i min favoritfärg


Bloggen Ugglan & Boken har skapat Tisdagstrion, där man på ett bestämt tema varje tisdag ska tipsa om tre olika böcker. Denna veckas tema är "Bokomslag i min favoritfärg". Här kan du se vilka olika teman som kommer de olika veckorna.

Då min favoritfärg är rosa, så kommer mina tips på böcker med rosa omslag här:



Kär i karriären av Christina Lauren. Härlig feelgood med både kärlek och konkurrens på jobbet.

PS: Jag älskar dig av Cecelia Ahern. En av mina absoluta favoritböcker. Var länge sen jag läste, men den har etsat sig kvar hos mig.

Solviken av Annika Estassy. Mysig feelgood om att våga välja det som är bra för en själv.

14 kommentarer:

  1. Där ser man en till som gillar rosa men då valde helt andra omslag.

    SvaraRadera
  2. PS: Jag älskar dig har jag läst. Och även sett filmen. De är båda två väldigt bra.

    SvaraRadera
  3. Solviken har ett fint omslag. Vackert med den rosa himlen som speglas i vattnet.

    SvaraRadera
  4. Fin trio! PS... har jag också läst och den sitter kvar i mig fast det var många år sedan. Estassy står på den eviga att läsa-listen.

    SvaraRadera
  5. Fina omslag! Verkar som om rosa är en favoritfärg hos många!

    SvaraRadera
  6. har inte läst någon av dessa rosa böcker

    SvaraRadera
  7. Jättefina omslag. Inte läst någon av dem.

    SvaraRadera
  8. PS. Jag älskar dig tycker jag jättemycket om i filmversionen :)

    SvaraRadera
  9. PS Jag älskar dig är den enda jag läst. Fina rosa omslag!

    SvaraRadera
  10. Solviken har verkligen ett fint omslag.

    SvaraRadera
  11. Kär i karriären blir jag nyfiken på. Bara titeln är ju så härlig!

    SvaraRadera
  12. Solviken har jag inte läst, men de båda andra!

    SvaraRadera
  13. Inte läst någon av dessa, rosa bokomslag tycks väldigt sällsynt för mig, kanske beror på vilka genrer man läser.

    SvaraRadera